Wednesday, January 16, 2013

hye ! :)

salam semua . harap semua sihat lah ek . lama dah tak jejak blog kesayangan saya ni , malahan , dah lama tak update . hehe . skemanya ayat

so , masih tak terlambat lagi untuk aku wish SELAMAT TAHUN BARU untuk korang semua . semoga , hidup kita diberkati di dunia dan di akhirat . Insyaallah . for the first thing aku nak bagitahu , aku dah sem 5 . yiehooo ., tinggal lagi 2 sem okey . tak sabar nak habis , nak tinggalkan unisel ni . nothing special ! but seriusly , rindu kat unisel ni bile time cuti . sebab semua tempat ada kenangan between me and him . :) tapi tkpe . semua tu hanya kenangan . :) 

 mendoakan kebahagiaan seseorang itu amat baik . semoga dia peroleh kemenangan di dunia dan di akhirat . 'YA ALLAH , andai dia bukan jodoh ku , pertemukanlah dia seseorang yang boleh memberi kebahagiaan kepadanya , memberikan senyuman kepadanya , dan jangan pernah ada yang menyakiti hatinya selepas aku . semoga dia di bawah lindungan mu tuhan , semoga apa yang kami lakukan sebelum ni , mendapat keampunan dari mu . sesungguhnya , aku manusia yang lemah , yang kerdil dan hina di sisi mu tuhan . :) '

so , sem ni , di sebabkan unisel akan ada masalah bila tiap2 sem , lebih2 lagi pasal hostel dan sama waktu dengannya , aku duduk di taman ilmu under unisel . hehe . boleh tahan lah rumah dia , best pun best cuma sunyi sikit and nak makan susah . so , the best way , delivery lahhh ~! hohoho .  wifi tk de plak tu . n paling sakit , lap top gua pecah derrr . baru lepas repair dan alhamdullilah , ayah dh g ambik dh pun . total semua kena 370 ringgit malaysia . mahal tk , mahal tk . 

tak tahu nak cakap apa lagi , yang penting semua jaga diri elok2 eh , ingat , dalam hidup , tk semua apa yang kita nak , kita akan dapat . teruskan hidup . ada yang lebih baik menanti . aku thu nama aku dah dituliskan di luf mahfuz (mcm ni kot ejanya) dengan seseorang yang telah allah tetapkan . kadang2 nak hidup mcm dalam citer novel tu , how sweet . :) tapi thu , takkan dpt benda cm tu . hehe . so , to him , kau jaga je lah diri kau bebaik . lupekan je lah aku . bak kata someone , HADIR MU HANYA SEKETIKA . (bajet je) 

salam sayang dari taty comel . bye , nak g makan ! :)
 

No comments:

Post a Comment