Sunday, January 20, 2013

Life | laughing | sad | sick

salam readers , semoga semua sihat . :) oh maiiii . letih sangat sekarang ni . nak buat apa2 pun , memerlukan duit , usaha , tawakkal serta ketabahan diri dari segi fizikal dan mental . tapi tkpe lah , demi ilmu , biar pun tk dekan macam yang lain , aku kena jugak kuat untuk hadapinya . remember , we still have god . alhamdullilah . :) setiap manusia kan ada kelebihan dan kelemahan masing-masing . 

eh , lupe something , lupa nak cakap , bismillah , hehehe . :) nak bagitahu , sekarang ni , lokasi aku di libry unisel bestari jaya yang panas dan tidak mempunyai sebarang air cond dan ini aku menyebabkan peluh akan keluar meluap-luap dan tak dapat di gambarkan , sama ada peluh ni boleh perah pakai kain atau tak !! lawak ke? sebab hari ni tak tahu nak buat apa . lepas pergi admin , settle jadual , jalan kaki mcm mak joyah pergi lepak lobry untuk online ! semata2 . kalau korang tk caye , try datang libry unisel ni , bebudak bawak laptop je , kalau ada bawak buku pun , aku rasa diorang kena pikir 44 kali 1 malam . haha ! *terlebih sudah*

kesyukuran ke hadrat ILLAHI kerana aku sudh kuat untuk menghadapi hari2 yang mendatang , yang penuh dengan cabaran dan dugaan . bayangkan , nak dapatkan jadual kelas pun sakit nokkk . rabu ni dah start kelas dan harap semua berjalan dengan lancar . vroooommmmmmm . tetibe ada bunyik motor  lupe nak tanya u olls pasal post sebelum ni , apa azam engkorang semua ? heheehe . 

faizal , nama yang tak asing dalam hidup , nama yang tak pernah hilang di hati dan nama yang tak pernah dilupakan untuk disebut oleh keluarga aku . especially my motherr , holla ! jodoh , ajal , maut semua di tangan tuhan . tk thu status relay ni , tapi yang aku tahu , aku tk dapat terima dia mcm dulu . so sorry , banyak perkara yang prlu aku pikir dan banyak hal yang mesti aku lakukan ! jyeahhhh ! eh , makcik unisel dah tukar baju lahhh . (tibe tibe) 

alhamdullilah , mia dah jumpa dengan orang yang betul2 dia nak dari dulu . ekeke . sampai jugak hasrat awak kan budak giler . hope u olsss hepyy forever dan ever . hehehe . aku sentiasa mendoakan kebahagiaan hangpa berdua . ( tu diaaaaa )

sekarang baru rasa hidup kampus tu macam mana . susah tau duduk luar ni . dengan tunggu bas , jalan kaki , oh maiiiii , tapi tkpe lah , seronok . paling2 pun ada kenangan yang boleh dicipta right ! :) huwarghhh , aku lapar sebenarnyaaaa ! :(

hokey , hokey , u ols nak tahu tak , aku baru dapat info yang tak berapa nak best mengatakan ptptn keluar bulan 3 , what the pekkk , dia nak suruh aku makan apa , makan laptop ni ? kepala hooo diaa . tu diaaa , pikir jugak , mana nak carik duit ni . sakit lah gini jang oiiii . huhuhu . jawapnya makan maggi sampai kembang lahhh . ekekeke . 

horait ke bebeh , tk de apa dah nak membebel , setakat ni je mampu . semoga u olss hidup dalam keberkatannya . INSYAALLAH . :)

dalam sayang dari taty comel . :)

1 comment:

  1. tak perasan ade post pasal saya.. hihi. rindu sgt kt awk.. saya tak tahu mcm mana nk ckp.. terima kasih awk :')

    ReplyDelete